به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، مهدی فرجی افزود: به منظور تقویت تعامل مردم و مخابرات، محمد رضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد به صورت مستقیم از طریق تلفن 2021 پاسخگوی مسائل و مشکلات ارتباطی شهروندان است.
بر همین اساس شهروندان گرامی می توانند در ایام ا.. دهه فجر از ساعت 9 الی 10صبح از طریق تماس با شماره 2021 مسائل و مشکلات ارتباطی خود را با مدیر مخابرات منطقه یزد مطرح و به صورت مستقیم پاسخ خود را دریافت کنند.
شایان ذکر اینکه درگاه ارتباطی 2021 به همت روابط عمومی مخابرات منطقه یزد و با هدف کاهش مراجعات حضوری مردم خصوصا در ایام فراگیری شیوع ویروس کرونا و تسریع در پاسخگویی مدیران مخابرات به مسایل و مشکلات ارتباطی مردم راه اندازی شده است و کارشناسان مربوطه در اسرع نسبت به پیگری آن اقدام می نمایند.
گفتنی است این درگاه ارتباطی از ساعت 7 صبح روزهای کاری مخابرات (شنبه تا چهارشنبه) و در روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری به صورت ضبط مکالمه آماده پاسخگویی به شهروندان است.
- نویسنده : یزدفردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
شنبه 19,ژوئیه,2025